divendres, 21 de gener del 2011

Opinions de la llei antitabac

21/01/11 Castelló de La Plana
I. LÓPEZ

Jo personalment crec que la llei antitabac està ben feta, però amb algunes excepcions. Em pareix molt bé que no es permeta fumar als bars i altres locals tancats on conviuen fumadors i no fumadors, més que res per una qüestió de respecte. No m’haguera importat que deixaren fumar en bars només per fumadors, però el problema és que llavors no quedaria cap altre bar per als no fumadors, perquè tots els propietaris preferirien l’altre per guanyar més diners. Quant a no poder fumar en llocs a l’aire lliure, com parcs o places per xiquets, em pareix que han fet la llei massa estricta, sobretot si tenim en compte que després, per exemple, vas a veure un partit de futbol i tens al costat a algú que es passa tot el partit fumant i et molesta, però allí sí que està permès.
Quan he demanat opinió a un no fumador, la resposta ha sigut molt semblant a la meua. També creia que per a bars i llocs tancats la llei estava molt bé, però que amb els espais oberts havien fet la llei molt dura.
Al contrari del que em semblava que anava ha respondre, quan he fet la pregunta a un fumador m’ha contestat el mateix. Ha dit que no li pareixia del tot bé no poder fumar en llocs oberts, però que li pareixia perfecte i respectava totalment la decisió de prohibir fumar en llocs tancats, perquè la resta no tenen perquè fumar passivament si no volen.


Aquesta imatge ja no es podrà veure als bars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada