diumenge, 9 de gener del 2011

ENTREVISTA- MIQUEL PORCAR

Miquel Porcar va nàixer a Castelló l'any 1992. Actualment és jugador d'hoquei del Barça. A continuació li farem unes preguntes per coneixer millor aquest jove jugador.

Pregunta:A quina edat vas començar a jugar a hoquei?
Resposta:Vaig començar a patinar als 7 anys i a jugar un poc més seriosament al hoquei als 10.

P:Per què vas decidir fer aquest esport i no qualsevol altre?
R:Vaig començar a l'escola perquè la meva millor amiga s'havia apuntat a una activitat extraescolar de patinatge, on el monitor era l’entrenador del meu equip actual.

P:En quin club vas començar a jugar?
R:En el HCC, Hockey Club Castelló.

P:Com has arribat a jugar al Barça?
R:En setembre vaig fer unes proves, ja que anava a estudiar a Barcelona i no volia deixar de practicar el meu esport preferit.

P:Quan de temps fa que jugues allí?
R:Des de setembre de 2010.

P:Va ser molt dur el canvi de ciutat i de vida?
R:Barcelona es una ciutat molt bonica, estic molt a gust allí, però les coses petites de Castelló es troben a faltar, encara que ja em conec aquesta experiència de quan vaig anar a Canadà a estudiar primer de batxiller. Vaig estar un any allunyat de la meua gent.

P:En quina categoria jugues?
R:En sub20-nacional en hoquei gel i en absoluta-nacional en hoquei inline.

P:Quan de temps dediques a la setmana? (entrenaments, partits...)
R:6 hores de mitjana.

P:A més de jugar, també estudies? Com ho compagines amb l'esport?
R:Estudie matemàtiques en la Universitat Politècnica de Catalunya de Barcelona, estic tot el dia a la facultat i quan acabe vaig a entrenar.

P:Has jugat alguna vegada a l'estranger? Com va ser l'experiència?
R:Sí, a Quebec(Canadà). Va ser el meu primer contacte amb el gel, va ser la millor decisió de la meua vida.

P:Quines aspiracions tens per al futur?
R:Seguir disfrutant amb l'hoquei, i poder millorar i jugar a un bon nivell.

Miquel, moltes gràcies per respondre a les nostres preguntes. Fins una altra!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada